2008年12月28日星期日

Sampai ku menutup mata- Archa

Embun di pagi buta
menebarkan bau basah
detik demi detik ku hitung
kinikah saat ku pergi...

oh, tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi...

aku tak mudah untuk mencintai
aku tak mudah mengaku ku cinta
aku tak mudah mengatakan aku jatuh cinta
senandungku hanya untuk cinta
tirakatku hanya untuk engkau
tiada dusta sumpah ku cinta
sampai ku menutup mata
cintaku....sampai ku menutup mata.....
cintaku sampai ku menutup....ma...ta......!

( memang susah dan derita apabila jatuh cinta kpd seseorng yg tak patut kita cinta...
walaupun tau bhw kasih ni tak mungkin menjadi benar, tapi cinta mmang buta...
Dia pernah tanya aku apa tu cinta sbenarnya.... aku tak jawab...mungkin tak tau...tapi skarang aku paham betapa derita apabila diseksa oleh cinta ni dan betapa derita apabila rindu kpd seseorng yg berada di tempat yg jauh drpd kita.......aku tak tau sama ada aku boleh tunggu dia selama 4 tahun... tapi at least dlm hati aku, dia tidak dpt digantikan oleh sesiapa-siapa.....I miss you............)

没有评论:

发表评论